28.2.15

Gri pembe'ye aşık olsun


Güneş'i gördüğü an neden insan mutlu olur? Sahi gerçekten bunun bilimsel bir açıklaması var mı ?

Gri hep çok sevdiğim bir renk olmuştur . Renkleri ayırmam,her rengi çok severim ayrı,ama gri birşey gördüğümde alasım gelir öyle bir garip.

Bu pantolonu çok severek aldım,hatta bayılarak desem abartmış olmam çünkü gerçekten harika bir kalıbı ve deseni var.Ama ilk giyişimde nasıl bir güç uyguladıysam artık,ya da kendime haksızlık etmezsem ; nasıl inceyse dokusu,bel kısmının altı bom! ,hemen ardındanda paça dikişinin üstü.Ve o sırada yurtdışına çıkıyor olmam değiştirmeye gidememem dönüşte de bedeninin kalmaması vs. 

Hikayesi olmayan kıyafetin yok mu derseniz galiba az var gerçekten. Belki de onlara anlamlar yüklemeyi seviyorum.Bana olayları,mekanları,ülkeleri,insanları hatırlatmalarını biraz da .Aslında ben onları sadece birer obje olarak değil de yaşanmışlık olarak görüyorum.Gidip çok beğendiğim iki çantayı aynı anda alsam bu beni mutlu etmez mesela,çünkü o sadece bir alışveriş olur soğuk gelir bana.İçinde hikayesi olan en ufak kaşık bile bir mutluluktur.

Sahi kaşıklarımın hikayesini anlatmış mıydım ? 
Hayır.
Bir daha ki post öyleyse..








Jumper:Terkos /Jean,Coat,Boots:Mango 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

thanks for comments