31.12.13

Naked Diary #happynewyear


Bana iyi ya da kötü geldin diyemem ,çünkü kötü an'lar gibi düşündüklerimde bile bir dünya ders verdin,öğrettin,düşündürdün.Belki bakış açımdan kaynaklı,bilemem.

Gider ayak bana 1 iyi 1 kötü anı bıraktın,hem de ikisini iç içe soktun ki ,amacın neydi hala düşünüyorum.Şöyle açıklayabilirim ki ; acı bir kayıp yaşadığım gün iş görüşmesi için telefon aldım.Hayat.

Çok güzel an'lar yaşattın.Yapmak istediğim birçok şey'e imkan tanıdın.
Birçok yeni yer gördüm,gezdim.

İtalya'da ayakkabı tasarım eğitimi aldım,şirin mi şirin bir evde yaşadım 4ay,tek başıma bir sürü iş yaptım.Cüzdanımı çaldırdım ,1 ay geçti tramvayda telefonum çalındı; farkettim ,dakikalar geçmeden gidip geri aldım (saçma ötesi bir hikaye )

Hayatımda yediğim en güzel lazanyayı ve en güzel pesto soslu makarnayı yedim.

Milano'da harika bir antika pazarına gittim.

İsviçre'de hayatımda göremeyeceğim güzellikte kar gördüm.

2 kez Floransaya gittim.

Hayatıma sonunda bir Fiat 500c girdi. 

Bu yaz yine ege denizine daldım,çıktım.

Yepyeni tatlı tarifleri öğrendim.
Günlerce muffin yaptım ,kimse bıkmadı.

Köpek bakabileceğimi sandım,yanıldım.Louis'nin şu an yeni ailesinde mutlu olması biraz huzur veriyor.

Yepyeni insanlar tanıdım,hayatlara tanık oldum,hepsinden birşeyler öğrendim.
Yaşadığım hayata her sabah şükrettim.

Sevdiğim insanları daha da çok sevdim.
Yanımda olan; herşeyi daha da güzelleştiren güzel insanların hepsine hayatımda oldukları için binlerce teşekkürler.

Can'la 8. yıl'a girdik, galiba 8 bitti ,artık hesaplamakta zorlanıyorum :)

Ve yaşım temmuz itibarı ile 24 oldu.En güzel doğumgünümdü,yanımda olanlara kocaman sarılıyorum.Burda yaşı sabitleyebiliyor muyuz ? 

Çalışmaya başladım.Artık gerçekten büyümüş hissediyorum.

'Asla asla deme' diyen ben tek bir konuda büyük konuştum ve onu da şimdi yutuyorum.
Yeni yılda hiçbir konuda büyük konuşmak yok 


Önce sağlık sonra huzurlu bir yıl diliyorum

Mutlu Yıllar

Sevgiler 

(blog açıldığı günden beri bu kadar resmi bir bitiş yazısı yazılmadı )



2 yorum:

thanks for comments