6.12.13

Naked Diary #6

Neler Oluyor ; Hayat biz bi dünya plan yaparken önümüze hoop başka yollar çıkarıveriyor.Hiç düşünmediğim bir sektörde çalışmaya başladım çarşamba günü itibarı ile.Çalışmak.Daha alışamadım 

Bu yoğun iş hayatı beni şimdiden biraz afallattı ancak yakın zamanda bir outfit post'u yapabilmeyi umuyorum.


'umut' kelimesi geçen gece izlediğim 'Hunger Games' filminde geçen bir diyalog ile artık çok çok daha değerli benim için. Umudun; korkudan daha güçlü olduğunu çok güzel ifade ettiler.Hala o sahneyi düşünüyorum
2014e girmeden yaptıracagım dövmelerden biri neden olmasın:)

2 yorum:

  1. Her sey gonlunce olsun guzelligimm <3

    YanıtlaSil
  2. Ah ! konusmaliyiz ! ne guzel habermis.. bi sekilde is hayat, baslasin nasilsa istedigin hedefe dogru yolum meyillenecek ! "Hope" hep ayni siddette bulunsun icinde canimcim..

    YanıtlaSil

thanks for comments